Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 SW има ли горивен филтър?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абсолютно нищо хубаво
    ALFA 156 1.8 98` - frontal crash...
    year later again ALFA 156 1.8 98`

    Comment


    • #17
      Има цедка на помпата, която се затлачва. Един познат имаше проблем неговата ланчиа. Сутрин прекъсваше здраво. Цедката му беше черна и затлачена. Изчисти я и се оправи.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Как стои въпроса с 147?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
          Как стои въпроса с 147?
          В смисъл???

          Comment


          • #20
            Аз предлагам да си сложим като няма,едва ли е толкова трудно.Аз мисля да си сложа един филтър от тия прозрачните дето са по 4-5лв и ако видя боклуци вътре ще се замисля за нещо по добро.Ако някой е слагал да изкаже мнение
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Аз предлагам да си сложим като няма,едва ли е толкова трудно.Аз мисля да си сложа един филтър от тия прозрачните дето са по 4-5лв и ако видя боклуци вътре ще се замисля за нещо по добро.Ако някой е слагал да изкаже мнение
              Никога няма да видиш боклуци в тоя филтър, дето ще го сложиш! Не прочете ли, че на входа на потопената бензинова помпа, има ЦЕДка!
              Обясни ми как ще преминат боклуците през цедката.
              По-скоро и бензинът ще спре ...

              Comment


              • #22
                Зависи колко едра е цедката. А тези от най-простите филтри незнам доколко ще издържат на налягането
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                Comment


                • #23
                  Никак няма да издържат, защото хартията от високото налягане ще стане на задник и ще запуши изхода на филтъра...., е ако първо издържи пластмасовия корпус и не се пръсне. Честно казано за алфа нямам идея, дали точно така ще стане (но едва ли ще е по-различно), но такъв беше ефекта при едно бмв с механична инжекция.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    идея: ако видим бенз помпа какво налягане прави ще знаем какъв филтър да сложим, т.е. по каталог помпата работи на определено налягане,намираме кола на която помпата работи на същото налягане и слагаме такъв филтър,мисля че е простичка идея и може да се пробва
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #25
                      Няма смисъл да се добавя филтър. Тази цедка е хипер, мега, ситна и замества изцяло филтъра.

                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      идея: ако видим бенз помпа какво налягане прави ще знаем какъв филтър да сложим, т.е. по каталог помпата работи на определено налягане,намираме кола на която помпата работи на същото налягане и слагаме такъв филтър,мисля че е простичка идея и може да се пробва
                      2,8 - 3,0 бара налягане излиза от изхода на помпата, където е и вградения регулатор. Ти преди него филтър не мойе да сложиш. Значи 3,0 бара!
                      Last edited by oem; d.m.y г., 23:39.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        В крайна сметка, ЗАЩО искате да слагате допълнителен филтър?

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          В крайна сметка, ЗАЩО искате да слагате допълнителен филтър?
                          Щото горивото, а и цистерните в които се съхранява по бензиностанциите в BG са просто "идеални"... А лично аз - защото ми писна да купувам Редекс всеки месец... Сега някой ще каже - сипвай OMV Карера 100 или Кинитрон 100 или Ви-пауър на Шел и няма да имаш проблеми... е сипвам, ама пак за 2-3 месеца сипване трябва отново да слагам добавка.
                          156 1.8 TS '98 144hp

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
                            Щото горивото, а и цистерните в които се съхранява по бензиностанциите в BG са просто "идеални"... А лично аз - защото ми писна да купувам Редекс всеки месец... Сега някой ще каже - сипвай OMV Карера 100 или Кинитрон 100 или Ви-пауър на Шел и няма да имаш проблеми... е сипвам, ама пак за 2-3 месеца сипване трябва отново да слагам добавка.
                            За горивото съм съгласен, но...
                            Обяснете ми, моля, къде по горивопровода ще монтирате този филтър?!?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
                              Щото горивото, а и цистерните в които се съхранява по бензиностанциите в BG са просто "идеални"... А лично аз - защото ми писна да купувам Редекс всеки месец... Сега някой ще каже - сипвай OMV Карера 100 или Кинитрон 100 или Ви-пауър на Шел и няма да имаш проблеми... е сипвам, ама пак за 2-3 месеца сипване трябва отново да слагам добавка.
                              Значи гледай сега. Ти филтър искаш да слагаш. Хубаво ама сега обеснявам.

                              Помпата в резероара е поставена в кошух в хоризонтално положение. Най-долната и част се намира в най-ниската част на резервоара и почти опира в дъното. На същата тази най-долна част на помпата има монтирана цедка, която е много финна и засмуканото гориво минава през нея. Ти преди нея не може да сложиш филтър, така че да можеш да го обслужваш. След цедката няма как да влязат боклуци понеже тя е толкова ситна, че като е разглобена (извадена) и налееш бензин в нея той едва преминават от там.

                              Ако сложиш филтър след помпата няма да направиш нищо. Цедката причиства горивото достатъчно добре.

                              Относно редекса. Той се слага за да почиства дюзите и клапаните от нагар, а не от буклуците в бензина. Ако постъпят буклучета в дюзите те няма как да излязат от там по никакъв начин освен обратно назад и тази добавка по никакъв начин не може да ги разложи или измие.

                              Ето ето една презентация на Liqui Moly http://www.youtube.com/watch?v=VVrRxlKFzmQ

                              По принцип помпата в най-горната си част има една чашка за засмукване на гориво при пълен резервоар и от там засмуканото гориво минава байпасно след цедката. По принцип и от там няма как да преминат боклуци тъй като те са на дъното. И ако колата има симптоми, такива че да не върви с малко бензин в резервоара, а като налееш до горе да върви добре, то това е симптом на задръстена цедка.

                              П.С. Защо купуваш Редекс всеки месец? Прочете ли на етикета, че не е добре да се ползва много често. Минимум през 2000 км. Ако имаш наистина големи проблеми, то по-добре да обърнеш внимание на горивната система. На диагностика да се види какво не е на ред. Тая добавка колкото и да е хубава ако наливаш постояно от нея то след време може да ти докара нов проблем на главата. Тя нахлува в маслото, измива и цилиндрите! А и ако караш с хубав бензин от 98 на горе то в него има достатъчно миещи добавки. Аз като сипвах на Luqui Moly заредих 100 октана на ЕКО и там ме предупредиха, че в бензина има досатъчно миещи съставки и ако сипвя и тази, то втори път не трябва да го правя в близките месеци.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 15:21.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Няма смисъл да се добавя филтър. Тази цедка е хипер, мега, ситна и замества изцяло филтъра.



                                2,8 - 3,0 бара налягане излиза от изхода на помпата, където е и вградения регулатор. Ти преди него филтър не мойе да сложиш. Значи 3,0 бара!
                                Да разбирам ли че регулатора за налягането е вграден
                                в помпата и не е на бенз.рейка и се сменя спомпата,
                                заради него?
                                156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                                TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                                Comment

                                Working...
                                X